• Produkt możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Produkt, który zwracasz lub wymieniasz musi być nowy i nieużywany, nie może posiadać żadnych śladów użytkowania.
  • Jeśli to możliwe, produkt odeślij w tym samym opakowaniu, w którym został wysłany. Nie pokrywamy kosztów przesyłki zwrotnej.
  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych pobraniowo lub wysłanych do Paczkomatu InPost.
  • W przesyłce zwrotnej powinien znaleźć się uzupełniony formularz zwrotu, zwracany produkt oraz dowód zakupu (lub jego kopia).
  • W przypadku zwrotu, środki zwracamy poprzez przelew bankowy, w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku wymiany, uwzględnij odpowiednie informacje w formularzu.

Przesyłkę wyślij na poniższy adres:

Sklep 7Kicks
Ul. Kijowska 7 lok.1
15-410 Białystok
tel. 502 662 988

Zachowaj dowód nadania przesyłki.

W przypadku pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego (502 662 988), mailowego ([email protected]) lub na Facebooku.